Yarvik Xenta 9.7 9,7 inch / zilver / 16 GB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Yarvik Xenta 9.7 9,7 inch / zilver / 16 GB op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

janvd1947 01-10-2012

Voor de prijs een prima te gebruiken tablet, fraaie vorm,
Toegang tot Google play store, snelle processor,
Wifi zelf wat aangepast daardoor beter bereik ook buiten in de tuin.

HenkW59 19-10-2012

@janvd1947 Wat heb je aan je wifi gedaan? Hoe doe je dit?
Ik heb 'm ook aangeschaft. Prima tablet. Wifi signaal in de tuin is wel zwak, maar het is er. 5G Signaal wordt niet opgepikt.

janvd1947 25-10-2012

Beste HenkW59

Kijk op www.mijncresta.nl/verbeter-de-wifi-ontvangst-op-je-tablet hoop je voldoende info te hebben verschaft

Rob 47 28-09-2012

Na lang onderzoek op yarvik uit gekomen tablet heeft alliminium achterkant is stevig buigt niet mee zoal bij de assus T300 en heeft een glazen scherm die goed reageert.vergleken met de Samsung tab2 Vindt ik de yarvik beter je moet de speciefikatie maar eens verglijken.ik heb alleen een nieuwe gekregen omdat de accu maar tot 93% opgeladen kon worden en niet tot 100% maar dat probleem heb ik bij de nieuwe tablet ook weer misshien probleem van alle yarvik tablets even afwachtan dus,zijn er mensen die dit probleem ook hebben.maar ik wil je toch de tablet aanprijzen omdat het gewoon een fantastische tablet is voor die prijs.
ik heb hem gekocht bij TAKE IT NOW heeft een zeer goede service.

fons 02-09-2012

heb dit apparaat 1 week in bezit en gekocht bij cd rom land .
heb deze tablet gekocht omdat het een snelle processor heeft 1.6 mhz, accucap van 8000mAh, andriod 4 en playstore al geinstalleerd.
eigenlijk heeft dit apparaat bijna alles wat ik zocht (mis nog de gps) maar zeker voor dat geld een topproduct.
beeld is scherp (uiteraard is het zicht buiten beperkt), geluid had beter gekund.
tot zover een tevreden mens, hiervoor een archos 70b in vergelijking met dat apparaat is de yarvik 10 maal beter

Rob 47 21-09-2012

Hallo ik wilde aan je vragen of je accu tot 100 % geladen kan worden.
Bij mij gaat dat soms maar zakt gelijk naar 93% maar meestal kan ik alleen maar tot 93% laden vandaar de vraag.
Voor de rest prima tablet.